Lab Maurice, een Belgisch ontwerpbureau gespecialiseerd in branding en design, heeft het nieuwe logo voor Pluimpapaver ontworpen. Geïnspireerd door natuur en de vele vogels rond het hotel willen we een nieuwe identiteit, een krachtig symbool van rust en natuur, vrijheid en positiviteit.
De gasten van Pluimpapaver Hotel & Glamping hebben alle vrijheid om het Hageland te ontdekken, op hun eigen tempo en op hun eigen manier. Pluimpapaver wil een warm nest zijn van waar het heerlijk uitvliegen en evengoed zalig thuiskomen is.
Lab Maurice over het nieuwe logo:
We zijn erg enthousiast over het nieuwe logo van Pluimpapaver. De allereerste eigenaren, Staf & Gilberte, kozen voor een eigenzinnige naam toen ze in 1995 hun charmehotel opstarten. De pluimpapaver, een mooie plant, bloeide welig in de tuin, maar het uitzicht van de plant is bij weinig mensen bekend.
“We hebben lang op het nieuwe logo gebroed.” zegt Bruno Vanmackelbergh, eigenaar van Lab Maurice. “Pluimpapaver is een uitdagende naamkeuze, dus wilden we wel een herkenbaar logo. Het werd een vogel met vele kleurrijke pluimen. Een krachtig beeld dat wordt geassocieerd met vrijheid en positiviteit.”, besluit Bruno.
LAB Maurice is een creatieve branding en design studio.
In 2024 wordt de rebranding ook binnen in het hotel en de glamping doorgetrokken. Wij gaan nog meer kleur en positiviteit verspreiden, zodat jij in alle vrolijkheid bij ons kan verblijven. Benieuwd naar het resultaat? Houd onze socials en nieuwsbrief in de gaten.
Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.
Comments are closed